Ontario license plate ON license plate CBBN464

Rate driver

0
5
  • Number 4 in the worst drivers ranking in February 2019

Comments

CBBN 464 08/08/19 7:26 AM

Finally, he moved out of the parents basement and moved in with his boyfriend and no longer pollutes the neighbourhood with the sound of a farthing hippo
Rate this comment:
+
2
-
CBBN 464 06/18/19 8:13 PM

Don't shit where you eat dumbass. Young stupid f**k
Rate this comment:
+
1
-
CBBN 464 06/06/19 8:06 PM

Saw thith driver at the pride parade. Sthuper hot car. Wisth I could get with thim. I'd drill thso deep.
Rate this comment:
+
2
-
CBBN 464 05/28/19 6:33 PM

I was wakling by and saw this guy take it in the pooper from another 2 guys. This was done while a 3rd guy was in the driver seat of his car revving the engine so that the muffler was making that sound he loves so much that he gets off. I walked the other way fast.
Rate this comment:
+
3
-
CBBN 464 05/19/19 8:03 PM

Must be unemployed to drive from your house to McDonald's about 8 to 10 times a day. Get a job so you can fix your muffler and move out of your parents basement.
Rate this comment:
+
2
-
CBBN 464 03/29/19 7:50 PM

OMG! Wow, your such a fast driver, I love it!! And the nice Waaahhhh that comes from all that horsepower in your super sexy black car. I can't stop thinking about it. Ignoring stop signs is soooooo cooooool.
Rate this comment:
+
2
-
CBBN 464 03/10/19 7:38 PM

Ughhhh F***!! This shithead is back on the road WTF!!??! Lame and limp. FU (March 2019)
Rate this comment:
+
2
-
CBBN 464 02/23/19 1:37 PM

Ahhhh, peace and quiet finally. Not sure what's up, but your car is parked collecting dust (and snow). Broken down? Lost license? Oh well don't care. Feb. 2019
Rate this comment:
+
2
-
CBBN 464 02/11/19 10:57 PM

I thought your fucking shitmobile was going to implode with as much smoke was coming out of it. Get your shit together.
Rate this comment:
+
1
-
CBBN 464 01/10/19 7:41 PM

Get your muffler fixed kid. You and your shitbox car sound like a pathetic, whimpering, dying baby elephant.
Rate this comment:
+
2
-
CBBN 464 12/19/18 7:20 AM

Quit speeding around our quiet neighbourhood in your shitty loud Mazda Shitbox 3 that you traded your equally shitty Saturn Shitbox ION for. In layman's terms for you : you're not cool, and you might end up hurting someone the way you speed.
Rate this comment:
+
3
-

Add comment

Attaching movies and photos (?)
It's enough to include link to photo or youtube or facebook movie into comment's content in order to attach them to the comment
Select files
You agree that you accept our rules

Worst drivers in October

  1. DRGREEN (ON)
  2. CAWR 691 (ON)
  3. CBMD 448 (ON)
  4. CDH 8041 (AB)
  5. BFG 5620 (AB)
  6. BRDP 787 (ON)
  7. BDZT 585 (ON)
  8. CCVK 344 (ON)
  9. AJ94756 (ON)
  10. CALJ 529 (ON)
View drivers' rankings from previous months »
Do you like us?
or transfer some Bitcoins to 19DWP5RifL6s1qgQTFr9pnpwqUgUUUxbuM